В разделе материалов: 59
Показано материалов: 1-10
Страницы: 1 2 3 4 5 6 »


Tiešsaistes seminārā piedalīsies:
Rēzeknes pamatskolas-attīstības centra izglītības metodiķe, logopēde Ilze Tolopilo.
Lektore:
- pastāstīs par savu pieredzi darbā ar mācību materiāliem, kuri pieejami Rēzeknes pamatskolas-attīstības centra tīmekļa vietnē;
- sniegs ieteikumus mācību materiālu izveidei, kā arī iepazīstinās ar tīmekļa vietnēm jaunu mācību materiālu veidošanai.(c) Valsts izglītības satura centrs

1. Vietnes no tiešsaistes seminārā:

ESF projekta "Izglītojamo ar funkcionāliem traucējumiem atbalsta sistēmas izveide" sagatavotie metodiskie materiāli (2011-2013)

specialaispedagogs.lv

2. Vietnes materiālu iztrādāšanai;

Vienkārši un skaidri («Vieglā valoda»):

Papildus vizuālais atbalsts (attēli, ikonas, piktogrammas, utt.)

Attēli (nav jānorāda autortiesības)

Radi attēlus pats (mākslīgais intelekts)

Attēla fona noņemšana

Krustvārdu mīklu ģenerators tiešsaistē

Radi mūziku ar www.suno.com  


Vietnes materiālu izstrādāšanai

Izstrādātie un pieejamie mācību materiāli mājas lapā www.riac.lv

 

образование | Просмотров: 4 | Добавил: jurgensones | Дата: 02.11.2025 | Комментарии (0)

 

RVP Labklājības departaments un SIA „Latvian Holidays” aicina pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērnu vecākus uz tiešsaistes nodarbībām par svarīgām tēmām, kas skar bērnu psihoemocionālo veselību:

1. “Bērna adaptācija, uzsākot skolas gaitas 1. klasē” – nodarbības laikā tiks apskatīti jautājumi, kas ir adaptācija; sākumskolas vecuma bērnu vecumposma raksturojums adaptācijas spēju kontekstā; kā bērnu emocionāli un praktiski sagatavot skolas gaitu uzsākšanai; kā noteikt vai adaptācija norit veiksmīgi; trauksmes zvani – pazīmes, ka bērnam ir grūtības adaptēties un kā palīdzēt bērnam šādās situācijās; priekšnosacījumi veiksmīgai vecāku sadarbībai ar skolu, lai veicinātu veiksmīgu bērna adaptēšanos;

2. “Bērna adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē” – nodarbības laikā tiks apskatīti jautājumi par 1,5-3 un 4-6 gadu vecumposma raksturojumu adaptācijas spēju kontekstā; kā bērnu emocionāli un praktiski sagatavot bērnudārza gaitu uzsākšanai; kā noteikt vai adaptācija norit veiksmīgi; trauksmes zvani – pazīmes, ka bērnam ir grūtības adaptēties; priekšnosacījumi veiksmīgai vecāku sadarbībai ar pirmsskolas izglītības iestādi, lai veicinātu veiksmīgu bērna adaptēšanos;

3. “Bērna pašapziņas stiprināšanas nozīme, veidojot uzticības pilnas attiecības ar bērnu” – nodarbības laikā tiks diskutēts par drošības izjūtas nepieciešamību attiecībās; vecāku iespējām veicināt drošības izjūtu bērnam attiecībās ar vecākiem; piesaisti, un tās stiliem; drošās piesaistes veidošanos un ieteikumiem trauksmainas vai izvairīgas piesaistes gadījumos;

4. “Bērnu smadzeņu attīstība dažādos vecuma posmos. Kā sekmēt harmoniskas personības izaugsmi” – nodarbībā tiks apskatītas sekojošas tēmas:

  • cilvēka smadzeņu attīstības, funkcionēšanas principi. Smadzeņu nobriešana ārpus mātes ķermeņa, kas daudzkārt palielina vecāku ietekmi uz smadzeņu procesiem un bērna smadzeņu attīstību;
  • smadzeņu attīstība prenetālajā, jaundzimušā un zīdaiņa vecumā, bērna attīstības uzdevumi, vecāku loma, idejas vecāka – bērna sadarbībai, kas attīsta mazuli;
  • mazbērna un pirmsskolas vecuma bērna smadzeņu attīstības aspekti – verbalā intelekta attīstība, attīstības uzdevumi šajā vecumā, tipiskas grūtības, audzināšanas principi, ņemot vērā bērna smadzeņu nobriešanu;
  • jaunākais skolas vecums, iekšējā un ārējā regulācija, algoritmu un darbību shēmu apguve, sadarbības spēju attīstība;
  • atipiska smadzeņu attīstība – ieteicamie diagnostikas un intervences algoritmi bērniem ar UDHS, autiskā spektra traucējumiem, valodas vai specifiskiem mācīšanās traucējumiem;
  • audzināšana atbilstoši bērna attīstības uzdevumiem, kas sekmē harmoniskas personības attīstību;

5. “Kā ikdienā audzināt un emocionāli atbalstīt izteikti jūtīgu bērnu?” – nodarbībā tiks apskatīti jautājumi kā atpazīt izteikti jūtīgu bērnu; kāpēc ir svarīgi par to runāt; kādi ir biežākie mīti un nepareizi pieņēmumi par izteikti jūtīgiem bērniem; kā vide un audzināšana ietekmē izteikti jūtīgu bērnu; kā veidot ikdienas rutīnas un vidi, kas mazina pārstimulāciju; kā vecākiem parūpēties par savu labsajūtu, lai efektīvāk atbalstītu jūtīgu bērnu; kā veicināt pašregulāciju – iemācīt jūtīgam bērnam pārvaldīt emocijas atbilstoši viņa vecumam; kā rīkoties situācijās, kad bērns ir satraukts vai pārslogots; kā palīdzēt bērnam grūtās sociālās situācijās vai pārmaiņās; kā sabalansēt uzmanību starp brāļiem/māsām, ja viens no bērniem ir izteikti jūtīgs; kā veidot sadarbību ar bērnudārzu/skolu; kā atšķirt temperamenta iezīmi – izteiktu jūtīgumu no neitrālās attīstības traucējumiem u.c.;

6. “Kā attīstīt emocionālo intelektu un sociālās kompetences pirmsskolas vecuma bērnam, mācot atpazīt, izprast, regulēt un izteikt savas emocijas veselīgā veidā” – nodarbībā tiks pārrunāts kā veicināt pirmsskolas vecuma bērna izpratni par efektīvas komunikācijas prasmēm harmonisku attiecību veidošanai, kā mācīt bērnam saprast un pārvaldīt sevi, saprast citus, veicinot pozitīvu emocionālo mijiedarbību ar apkārtējiem, t.sk. ar vienaudžiem, kā bērnam mācīt pieņemt apzinātus lēmumus, lai, turpmāk veidojot attiecības, spētu izvēlēties cieņpilnu rīcību, tostarp konfliktsituācijās.

 

Nodarbībās būs gan noderīga informācija, gan praktiski ieteikumi no pieredzējušiem psihologiem.

  • Dalība nodarbībās ir bezmaksas.
  • Ir iespēja pieteikties vairākām nodarbībām.
  • Nodarbības notiek dažādās dienās un laikos.
  • Nodarbības vada sertificēti klīniskie un veselības psihologi.

Vietu skaits katrā nodarbībā ir ierobežots, tāpēc aicinām pieteikties jau tagad! Pieteikšanās anketa: ej.uz/nodarbibasvecakiemtiessaiste

образование | Просмотров: 13 | Добавил: jurgensones | Дата: 20.06.2025 | Комментарии (0)

"Obsesīvi kompulsīvie traucējumi (OKT) ir daudz vairāk nekā tikai vēlme pēc kārtības vai perfekcionisms. Tas ir psihisks traucējums, kas izpaužas kā uzmācīgas, nekontrolējamas domas (obsesijas), kas izraisa trauksmi, un atkārtoti rituāli (kompulsijas), kas tiek veikti, lai šo trauksmi mazinātu. 

Šie simptomi var būtiski ietekmēt cilvēka ikdienas dzīvi, attiecības un darba spējas. Šajā Mentālās Veselības Akadēmijas epizodē psihiatrs Dr. Pēteris Zālītis skaidro, kas ir OKT, kāpēc tas rodas un kā to var ārstēt. Sarunu vada Lidija Terlanova, veidojot izglītojošu un praktisku diskusiju par šo tēmu. 

OKT var būt nopietns izaicinājums, taču ar atbilstošu terapiju un atbalstu ir iespējams ievērojami uzlabot dzīves kvalitāti. Skaties šo epizodi, lai uzzinātu vairāk 

Abonē mūsu kanālu, lai nepalaistu garām jaunākās epizodes un iegūtu profesionālu informāciju par mentālās veselības jautājumiem! "(c)Jāņa Zālīša psihoterapijas klīnika



Citie "Jāņa Zālīša psihoterapijas klīnika" ieraksti :

  1. Mentālās veselības akadēmija, tēma “Šizofrēnija”
  2. Mentālās veselības akadēmija, tēma “Bipolāri afektīvie traucējumi”
  3. Mentālās veselības akadēmija, tēma “Panikas lēkmes”.
  4. Mentālās veselības akadēmija. UDHS
  5. Mentālās veselības akadēmija: OKT
Jāņa Zālīša psihoterapijas klīnika | Просмотров: 146 | Author: Jāņa Zālīša psihoterapijas klīnika | Добавил: jurgensones | Дата: 17.03.2025 | Комментарии (0)

"Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms (UDHS) nav tikai “bērnības problēma” vai “nevērība”, kā to bieži kļūdaini uzskata sabiedrībā. Tas ir neiroattīstības traucējums, kas ietekmē spēju koncentrēties, plānot, kontrolēt impulsus un pārvaldīt enerģiju. Lai gan UDHS bieži tiek saistīts ar bērniem, to var diagnosticēt arī pieaugušajiem, un, ja to neārstē, tas var ietekmēt karjeru, attiecības un pašvērtējumu.

Šajā Mentālās Veselības Akadēmijas epizodē psihiatrs Dr. Pēteris Zālītis dalās ar savu profesionālo skatījumu uz UDHS – kā tas izpaužas dažādos vecumposmos, kā to atpazīt un kādas ārstēšanas metodes ir visefektīvākās. Sarunu vada Lidija Terlanova, palīdzot izprast šo traucējumu plašākā kontekstā."(с)Jāņa Zālīša psihoterapijas klīnika


 


Citie "Jāņa Zālīša psihoterapijas klīnika" ieraksti :

  1. Mentālās veselības akadēmija, tēma “Šizofrēnija”
  2. Mentālās veselības akadēmija, tēma “Bipolāri afektīvie traucējumi”
  3. Mentālās veselības akadēmija, tēma “Panikas lēkmes”.
  4. Mentālās veselības akadēmija. UDHS
  5. Mentālās veselības akadēmija: OKT
Jāņa Zālīša psihoterapijas klīnika | Просмотров: 31 | Author: Jāņa Zālīša psihoterapijas klīnika | Добавил: jurgensones | Дата: 10.03.2025 | Комментарии (0)

"

Ir bērni, jaunieši un pieaugušie, kuri ir impulsīvi vai eksplozīvi nevis tāpēc, ka viņi ir slikti audzināti, izlaisti vai ļauni, bet tāpēc, ka viņiem trūkst spējas uztvert un saprast laiku. Laika izjūta ir būtiska, lai bērns varētu plānot, kontrolēt savu uzvedību un palikt emocionālajā līdzsvarā. Bez laika izjūtas viņi bieži tiek sodīti par “sliktu uzvedību”, kas patiesībā izriet no nespējas izprast un strukturēt laiku.

– Viņi var vēlēties kādu lietu tūlīt vai ar kādu izrēķināties nekavējoties, jo viņiem ir sajūta, ka nākotnes nav.
– Viņi mēdz atlikt uzdevumus līdz pēdējam brīdim, jo visu laiku šķiet, ka “vēl ir laiks,” un pēkšņi laika vispār nav.
– Parasti viņi neizprot, kā mazās darbības tagad var ietekmēt nākotnes rezultātu.
– Tā visa sekas ir paaugstināta trauksme, zema pašapziņa un konflikti ar citiem.

Labā ziņa ir tā, ka laika izjūtu var trenēt gan maziem, gan lieliem bērniem un arī pieaugušiem. Kā?" (c) debesmanna.com




2025g. ‘Runā ar mani’ Debesmannas  ieraksti :

  1. "Runā ar mani". Uzmanības noturība un koncentrēšanās.
  2. "Runā ar mani". Pirmā vizīte pie ginekologa. Kā sagatavoties?
  3. "Runā ar mani". No dzīvesspēka līdz laimei – kā veidot veselīgu ģimenes vidi?
  4. "Runā ar mani." Klusais sapnis – uzaugt ģimenē. Ārpusģimenes aprūpes izaicinājumi un ieguvumi.
  5. "Runā ar mani." Fizisko aktivitāšu loma bērnu un pusaudžu mentālajā veselībā.
  6. "Runā ar mani."  Kā brūk un sabrūk šķirtie tēvi?
  7. "Runā ar mani." Kas kopīgs bērna zobu veselībai ar mentālo veselību?
  8. "Runā ar mani." Vai bērni arī var izdegt?
  9. "Runā ar mani." Veselīgu robežu nozīme ģimenē.
  10. "Runā ar mani." Saliktās ģimenes – ieguvumi, zaudējumi, izaicinājumi
  11. "Runā ar mani." Mums ir bērni, bet nav seksa.
  12. "Runā ar mani." Kā uzturs var ietekmēt pusaudža veselību?
  13. "Runā ar mani." Neredzamā nasta – kā vecāku psihiskā veselība veido bērna pasauli?
  14. "Runā ar mani." Dzimtes identitāte. Kas tas ir un kā veidojas?
  15. "Runā ar mani." Sarežģīta uzvedība un laika izjūta.

Iepriekšējie Debesmannas ieraksti :

  1. Vai viegli būt jaunam?
  2. Kāpēc ''ābols nekrīt tālu no ābeles''?
  3. Pāraprūpe - lāča pakalpojums bērnam
  4. Runā ar mani: kad vecāki šķiras
  5. Bērna seksualitāte - atklāti par tabu tēmām.
  6. Atbalsts vecākiem un bērniem
  7. Palīdzēt sev, lai palīdzētu bērnam
  8. Diagnoze: vai spriedums uz mūžu?
  9. Perfekcionisms - bērna draugs vai bieds?
прочие | Просмотров: 37 | Добавил: jurgensones | Дата: 09.03.2025 | Комментарии (0)

"Mūsu sabiedrībā joprojām valda liela stigma un nosodījums, kad runājam par cilvēkiem, kuri nav heteroseksuāļi. Mums joprojām ir grūti pieņemt atšķirīgo no ierastā. Šajā Bērnu mentālās veselības nedēļā mēs vēlamies runāt par mūsu bērniem – pusaudžiem un tīņiem, kuri savu dzimtes identitāti izjūt atšķirīgāk.

  • Kas ir dzimtes identitāte un kā tā veidojas? Kādi ir dzimtes identitātes veidi?
  • Ar kādām grūtībām var saskarties pusaudzis/tīnis, kas saskāries ar dzimumidentitātes krīzi? 
  • Kā par to runāt ar draugiem, vecākiem, skolotājiem? 
  • Kā vecāki var atbalstīt savu bērnu, kas neredz sevi piederīgu konkrētai dzimtei?" (c) debesmanna.com


2025g. ‘Runā ar mani’ Debesmannas  ieraksti :

  1. "Runā ar mani". Uzmanības noturība un koncentrēšanās.
  2. "Runā ar mani". Pirmā vizīte pie ginekologa. Kā sagatavoties?
  3. "Runā ar mani". No dzīvesspēka līdz laimei – kā veidot veselīgu ģimenes vidi?
  4. "Runā ar mani." Klusais sapnis – uzaugt ģimenē. Ārpusģimenes aprūpes izaicinājumi un ieguvumi.
  5. "Runā ar mani." Fizisko aktivitāšu loma bērnu un pusaudžu mentālajā veselībā.
  6. "Runā ar mani."  Kā brūk un sabrūk šķirtie tēvi?
  7. "Runā ar mani." Kas kopīgs bērna zobu veselībai ar mentālo veselību?
  8. "Runā ar mani." Vai bērni arī var izdegt?
  9. "Runā ar mani." Veselīgu robežu nozīme ģimenē.
  10. "Runā ar mani." Saliktās ģimenes – ieguvumi, zaudējumi, izaicinājumi
  11. "Runā ar mani." Mums ir bērni, bet nav seksa.
  12. "Runā ar mani." Kā uzturs var ietekmēt pusaudža veselību?
  13. "Runā ar mani." Neredzamā nasta – kā vecāku psihiskā veselība veido bērna pasauli?
  14. "Runā ar mani." Dzimtes identitāte. Kas tas ir un kā veidojas?
  15. "Runā ar mani." Sarežģīta uzvedība un laika izjūta.

Iepriekšējie Debesmannas ieraksti :

  1. Vai viegli būt jaunam?
  2. Kāpēc ''ābols nekrīt tālu no ābeles''?
  3. Pāraprūpe - lāča pakalpojums bērnam
  4. Runā ar mani: kad vecāki šķiras
  5. Bērna seksualitāte - atklāti par tabu tēmām.
  6. Atbalsts vecākiem un bērniem
  7. Palīdzēt sev, lai palīdzētu bērnam
  8. Diagnoze: vai spriedums uz mūžu?
  9. Perfekcionisms - bērna draugs vai bieds?
прочие | Просмотров: 31 | Добавил: jurgensones | Дата: 07.03.2025 | Комментарии (0)

"Kad sašķobās vecāku psihiskā veselība, ir teju neiespējami būt blakus bērnam emocionāli. Fiziski – mēs varbūt vēl varam parūpēties, būt blakus un aprūpēt bērna fiziskās vajadzības, bet emocionāli – ir teju neiespējami nodrošināt bērna emocionālās vajadzības. 

  • Kādu lomu spēlē vecāku psihiskā veselība bērna attīstībā? 
  • Vai bērns jūt vairāk nekā redzams? 
  • Kā būt emocionāli pieejamam bērnam, kad paša psihiskā veselība to īsti neatļauj? 
  • Kā runāt ar bērnu, ja kāds no vecākiem sadzīvo ar psihisku saslimšanu?

Uz šiem un daudziem citiem jautājumiem atbildes meklēs Elīna Baltskara sarunā ar ārsti-psihiatri Lindu Rubeni." (c) debesmanna.com



2025g. ‘Runā ar mani’ Debesmannas  ieraksti :

  1. "Runā ar mani". Uzmanības noturība un koncentrēšanās.
  2. "Runā ar mani". Pirmā vizīte pie ginekologa. Kā sagatavoties?
  3. "Runā ar mani". No dzīvesspēka līdz laimei – kā veidot veselīgu ģimenes vidi?
  4. "Runā ar mani." Klusais sapnis – uzaugt ģimenē. Ārpusģimenes aprūpes izaicinājumi un ieguvumi.
  5. "Runā ar mani." Fizisko aktivitāšu loma bērnu un pusaudžu mentālajā veselībā.
  6. "Runā ar mani."  Kā brūk un sabrūk šķirtie tēvi?
  7. "Runā ar mani." Kas kopīgs bērna zobu veselībai ar mentālo veselību?
  8. "Runā ar mani." Vai bērni arī var izdegt?
  9. "Runā ar mani." Veselīgu robežu nozīme ģimenē.
  10. "Runā ar mani." Saliktās ģimenes – ieguvumi, zaudējumi, izaicinājumi
  11. "Runā ar mani." Mums ir bērni, bet nav seksa.
  12. "Runā ar mani." Kā uzturs var ietekmēt pusaudža veselību?
  13. "Runā ar mani." Neredzamā nasta – kā vecāku psihiskā veselība veido bērna pasauli?
  14. "Runā ar mani." Dzimtes identitāte. Kas tas ir un kā veidojas?
  15. "Runā ar mani." Sarežģīta uzvedība un laika izjūta.

Iepriekšējie Debesmannas ieraksti :

  1. Vai viegli būt jaunam?
  2. Kāpēc ''ābols nekrīt tālu no ābeles''?
  3. Pāraprūpe - lāča pakalpojums bērnam
  4. Runā ar mani: kad vecāki šķiras
  5. Bērna seksualitāte - atklāti par tabu tēmām.
  6. Atbalsts vecākiem un bērniem
  7. Palīdzēt sev, lai palīdzētu bērnam
  8. Diagnoze: vai spriedums uz mūžu?
  9. Perfekcionisms - bērna draugs vai bieds?
прочие | Просмотров: 111 | Добавил: jurgensones | Дата: 07.03.2025 | Комментарии (0)

"Par veselīgu uzturu un tā svarīgumu bērna attīstībā tiek runāts daudz, un arī mēs šajā Bērnu mentālās veselības nedēļā vēlamies parunāt par uztura lomu tieši pusaudžu attīstībā.

 

  • Vai uzturam ir kas kopīgs ar mentālo veselību? 
  • Kā pārlieku neveselīgs uzturs var ietekmēt pusaudža mentālo veselību?
  • Vai veselīgs uzturs var palīdzēt uzlabot garastāvokli un koncentrēšanos? 
  • Kādi produkti un uzturvielas ir jo īpaši svarīgas, un ko vajadzētu patērēt mazāk?

Uz šiem un daudziem citiem jautājumiem savā lekcijā pastāstīs sertficēta uztura speciāliste Inese Liepiņa-Ašmane." (c) debesmanna.com



2025g. ‘Runā ar mani’ Debesmannas  ieraksti :

  1. "Runā ar mani". Uzmanības noturība un koncentrēšanās.
  2. "Runā ar mani". Pirmā vizīte pie ginekologa. Kā sagatavoties?
  3. "Runā ar mani". No dzīvesspēka līdz laimei – kā veidot veselīgu ģimenes vidi?
  4. "Runā ar mani." Klusais sapnis – uzaugt ģimenē. Ārpusģimenes aprūpes izaicinājumi un ieguvumi.
  5. "Runā ar mani." Fizisko aktivitāšu loma bērnu un pusaudžu mentālajā veselībā.
  6. "Runā ar mani."  Kā brūk un sabrūk šķirtie tēvi?
  7. "Runā ar mani." Kas kopīgs bērna zobu veselībai ar mentālo veselību?
  8. "Runā ar mani." Vai bērni arī var izdegt?
  9. "Runā ar mani." Veselīgu robežu nozīme ģimenē.
  10. "Runā ar mani." Saliktās ģimenes – ieguvumi, zaudējumi, izaicinājumi
  11. "Runā ar mani." Mums ir bērni, bet nav seksa.
  12. "Runā ar mani." Kā uzturs var ietekmēt pusaudža veselību?
  13. "Runā ar mani." Neredzamā nasta – kā vecāku psihiskā veselība veido bērna pasauli?
  14. "Runā ar mani." Dzimtes identitāte. Kas tas ir un kā veidojas?
  15. "Runā ar mani." Sarežģīta uzvedība un laika izjūta.

Iepriekšējie Debesmannas ieraksti :

  1. Vai viegli būt jaunam?
  2. Kāpēc ''ābols nekrīt tālu no ābeles''?
  3. Pāraprūpe - lāča pakalpojums bērnam
  4. Runā ar mani: kad vecāki šķiras
  5. Bērna seksualitāte - atklāti par tabu tēmām.
  6. Atbalsts vecākiem un bērniem
  7. Palīdzēt sev, lai palīdzētu bērnam
  8. Diagnoze: vai spriedums uz mūžu?
  9. Perfekcionisms - bērna draugs vai bieds?
прочие | Просмотров: 37 | Добавил: jurgensones | Дата: 07.03.2025 | Комментарии (0)

"Kad ģimenē ienāk bērns, mainās gan laika sadalījums, gan prioritātes, gan pāra attiecības un visbiežāk pāri izjūt to, ka mainās tieši seksuālā dzīve. Lai gan tas ir pavisam normāli pēc mazuļa piedzimšanas, diemžēl daudziem pāriem šī distancēšanās ieilgst.


Šajā sarunā Diāna Zande pastāstīs par seksualitātes attīstību gan pēc bērniņa piedzimšanas, gan arī vēlāk, kad ģimenē bērni jau ir paaugušies.

Kā sekmēt seksuālo tuvību, kā līdzās vecāku lomai saglabāt arī mīlētāju lomu un nekļūt par svešiniekiem?

Uz šiem un daudziem citiem jautājumiem meklēsim atbildes kopā ar Psiholoģijas zinātņu doktori, KBT psihoterapeiti Diānu Zandi piektdien, 7. martā 10.00 Diānas Zandes IG kontā. " (c) debesmanna.com


Pasākuma ierakstu vari noskatīties


2025g. ‘Runā ar mani’ Debesmannas  ieraksti :

  1. "Runā ar mani". Uzmanības noturība un koncentrēšanās.
  2. "Runā ar mani". Pirmā vizīte pie ginekologa. Kā sagatavoties?
  3. "Runā ar mani". No dzīvesspēka līdz laimei – kā veidot veselīgu ģimenes vidi?
  4. "Runā ar mani." Klusais sapnis – uzaugt ģimenē. Ārpusģimenes aprūpes izaicinājumi un ieguvumi.
  5. "Runā ar mani." Fizisko aktivitāšu loma bērnu un pusaudžu mentālajā veselībā.
  6. "Runā ar mani."  Kā brūk un sabrūk šķirtie tēvi?
  7. "Runā ar mani." Kas kopīgs bērna zobu veselībai ar mentālo veselību?
  8. "Runā ar mani." Vai bērni arī var izdegt?
  9. "Runā ar mani." Veselīgu robežu nozīme ģimenē.
  10. "Runā ar mani." Saliktās ģimenes – ieguvumi, zaudējumi, izaicinājumi
  11. "Runā ar mani." Mums ir bērni, bet nav seksa.
  12. "Runā ar mani." Kā uzturs var ietekmēt pusaudža veselību?
  13. "Runā ar mani." Neredzamā nasta – kā vecāku psihiskā veselība veido bērna pasauli?
  14. "Runā ar mani." Dzimtes identitāte. Kas tas ir un kā veidojas?
  15. "Runā ar mani." Sarežģīta uzvedība un laika izjūta.

Iepriekšējie Debesmannas ieraksti :

  1. Vai viegli būt jaunam?
  2. Kāpēc ''ābols nekrīt tālu no ābeles''?
  3. Pāraprūpe - lāča pakalpojums bērnam
  4. Runā ar mani: kad vecāki šķiras
  5. Bērna seksualitāte - atklāti par tabu tēmām.
  6. Atbalsts vecākiem un bērniem
  7. Palīdzēt sev, lai palīdzētu bērnam
  8. Diagnoze: vai spriedums uz mūžu?
  9. Perfekcionisms - bērna draugs vai bieds?
прочие | Просмотров: 22 | Добавил: jurgensones | Дата: 06.03.2025 | Комментарии (0)

"Latvijā ir ļoti augsts šķirto ģimeņu skaits un starp mums ir ģimenes, kurās aug bērni no vecāku iepriekšējām attiecībām.
Uz ceturtdienas sarunu Agnese Drunka aicinās sistēmisko ģimenes psihoterapijas speciālisti Nansiju Lībieti, lai parunātu par saliktām ģimenēm. 

  • Kā tavi un mani bērni kļūst par mūsu bērniem? 
  • Cik viegli ir pieņemt otra bērnu, vai iespējams to iemīlēt un pieņemt kā savējo? 
  • Ar kādiem izaicinājumiem saskaras ģimene – kā pieaugušie, tā bērni, lai izveidotu jaunu ģimeni? 
  • Kā atbalstīt sevi un bērnu(s) šajā ceļā? " (c) debesmanna.com


2025g. ‘Runā ar mani’ Debesmannas  ieraksti :

  1. "Runā ar mani". Uzmanības noturība un koncentrēšanās.
  2. "Runā ar mani". Pirmā vizīte pie ginekologa. Kā sagatavoties?
  3. "Runā ar mani". No dzīvesspēka līdz laimei – kā veidot veselīgu ģimenes vidi?
  4. "Runā ar mani." Klusais sapnis – uzaugt ģimenē. Ārpusģimenes aprūpes izaicinājumi un ieguvumi.
  5. "Runā ar mani." Fizisko aktivitāšu loma bērnu un pusaudžu mentālajā veselībā.
  6. "Runā ar mani."  Kā brūk un sabrūk šķirtie tēvi?
  7. "Runā ar mani." Kas kopīgs bērna zobu veselībai ar mentālo veselību?
  8. "Runā ar mani." Vai bērni arī var izdegt?
  9. "Runā ar mani." Veselīgu robežu nozīme ģimenē.
  10. "Runā ar mani." Saliktās ģimenes – ieguvumi, zaudējumi, izaicinājumi
  11. "Runā ar mani." Mums ir bērni, bet nav seksa.
  12. "Runā ar mani." Kā uzturs var ietekmēt pusaudža veselību?
  13. "Runā ar mani." Neredzamā nasta – kā vecāku psihiskā veselība veido bērna pasauli?
  14. "Runā ar mani." Dzimtes identitāte. Kas tas ir un kā veidojas?
  15. "Runā ar mani." Sarežģīta uzvedība un laika izjūta.

Iepriekšējie Debesmannas ieraksti :

  1. Vai viegli būt jaunam?
  2. Kāpēc ''ābols nekrīt tālu no ābeles''?
  3. Pāraprūpe - lāča pakalpojums bērnam
  4. Runā ar mani: kad vecāki šķiras
  5. Bērna seksualitāte - atklāti par tabu tēmām.
  6. Atbalsts vecākiem un bērniem
  7. Palīdzēt sev, lai palīdzētu bērnam
  8. Diagnoze: vai spriedums uz mūžu?
  9. Perfekcionisms - bērna draugs vai bieds?
прочие | Просмотров: 109 | Добавил: jurgensones | Дата: 06.03.2025 | Комментарии (0)


Для детей с нарушениями развития
Для детей с ограниченной подвижностью
Воплотить мечты особенных детей
Подарить дни счастья особым детям