Показано материалов: 1-1
|
Innovatīvu metožu izmantošana pedagoģiskajā procesā nereti ir izaicinoša, par to aktualitāti un ilgtspēju vislabāk liecina bērnu aizrautība un dabiskā vēlme izzināt jauno un neierasto. Lego aktivitāšu priekšrocība ir to piemērotība visām vecuma grupām. Lego konstruktori ir kļuvuši populāri visā pasaulē , arī mūsu, tehnoloģiju laikmetā, vēljoprojām pilda ne tikai izklaidējošo , bet arī izglītojošo funkciju. Lego terapija ir īpaši izstrādāta metode, kur tiek pielietotas dažāda veida aktivitātes ar lego konstruktoriem. Tās pamatlicējs ir ASV neiropsihologs Daniels Legofs. Pētījumi apliecina lego terapijas pozitīvo ietekmi arī uz bērniem ar saskarsmes , autiskā spektra un citiem attīstības traucējumiem. Manipulācijas ar lego konstruktoriem attīsta smalko motoriku, palīdz stiprināt rokas muskulatūru, palielina uzmanības koncentrēšanas ilgumu. Attīsta vairākas fiziskās prasmes: rokas un acu koordināciju (tiek vingrināta rokas un acu saskaņota darbība, abu roku vienlaicīga darbība). Bērna vēlme īstenot ieceri, virza uz pašvadītu darbību un māca organizēt savu darbaprocesu. Kopīgu projektu realizācija pilnveido un attīsta sākotnējās sadarbības un komandasdarba prasmes. Paralēli problēmrisināšanai, bērni mācās sociālās prasmes -iejūtību, atbildību,pacietību un dalīšanos. Atklāj sevī, un novēro citos, tādas īpašības kā neatlaidību , mērķtiecību,prieku, lepnumu un gandarījumu par saviem sasniegumiem, arī sarūgtinājumu parneizdošanos, un mācās tās izpaust sev un citiem pieņemamā formā. Bērniem, dažāda veida ungrūtības pakāpju īstenoti projekti ar lego konstruktoriem, ir vizualizēts apliecinājums savāmspējām un radošumam un motivācija jauniem izaicinājumiem. (c)
Lāsīt vairāk.... |




